kalau boleh.

3:51 PM



kalau boleh aku nak hilangkan diri ini sekejap.

mencari kekuatan yang hilang.

bila aku jmpe kekuatan itu, aku akan kembali mcm biasa.



itu ayat yg biasa aku gunakan bila orng tnye kenapa deactivate fb, twitter n tukar link blog ?

untuk fb, aku kembali active. sebab semuanya kerana belajar. disitu semua maklumat akan diupdate. aku tak boleh elak.

untuk twitter, aku akan active bila aku dah kembali mcm biasa. kekuatan yang aku cari masih belum ada.

untuk blog, link ini tetap tak akan ditukar. sebab aku ingin menjadi kaktus. yang sentiasa teguh walaupun berada di tempat yg sukar untuk ditempuhi.



walaupun aku menghilangkan diri, ketahuilah, aku tetap suhaiza yg dlu. cuma keadaan sekarang xmengizinkan aku.




fullstop.





till we meet again.



<3







You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat