sweet 20th

3:27 PM




assalamualaikum cinta :")

harini nak update pasal birthday lah, hihi.

kali ni smbut birthday kat umah, yeay yeay. cuti midsem. hihi. last year time stdy week kt mtriks. ihik.

kali ni tadelah sambut sgt pn. just biasa biasa je. makan kek semua tu. kalau mcm last year. kawan2 buat surprise, ade org nyanyikan lagu tuk kitaaa. lagu happy birthday, lagu dadali, haha.

tahun ni tade pun semua tu. apa apa pun saya tetap bersyukur. thank you Allah. thank you for everything. the nikmat that you granted me. nikmat of islam, iman and life.

......







 alhamdulillah, dah 20 tahun dah hidup. macam macam berlaku spnjg 20 tahun ni. semuanya mngajar saya untuk lebih matang. saya bersyukur dengan semuanya. dan dah tiba untuk saya berubah ke arah yg lebih baik, insyaAllah.


hari lahir sy kali ni. sy bole ucap terima kasih pada ma abah depan depan tw ? haha. saya macam biasalah. kalau dengan family memang sensitif sikit, ihik. salam dgn ma abah. ma abah, terima kasih sbb jaga ja spnjg 20 thun ni dan mntk maaf semua salah silap . bila cakap je cmtu, sore dah lain dah, haha.


haritu tade apa sgt, just dapat wish dari famiy dan kawan kawan. terima kasih korang ingt agi birthday sue , thank you <3



so, nak cakap something ni .

terima kasih sebab ade dengan suhaiza selama ni. terima kasih sbb bg sokongan pada saya susah dan senang. andainya nyawa saya masih panjang untuk ke 21 tahun dan seterusnya, alhamdulillah. andainya tidak. maafkan segala kesilapan saya selama ni, orite ? *ayt dh mcm bg speech dh*hihi.


saje nk bagi speech pepanjang, hihi. tade pn rasanya entry birthday yg pnjg sgt sebelum ni :p

mcm entry sebelum ni, saya ckp ad harapan besar tuk brthday kali ni kan ? alhamdulillah,semuanya brjalan lancar. tak perlu bagitahu apa sbb nanti insyaAllah. kamu semua akan tahu jugak*eceh bajet ade org baca je*


so now. saya ad hidup saya sendiri. keluarga, kawan kawan yg sygkan saya. smuanya menceriakn hidup saya. Doakan saya berjaya dunia dan akhirat. amin *amin kan sekali bole? :*



p/s : segala apa yang berlaku ad hikmahnya. Allah menguji hambanya mengikut kemampuan.



suhaiza,
apa yang berlaku dalam hidup awak, semua tu ujian. jangan cepat melatah. 
ingat. jage hubungan dengan Allah, keluarga dan manusia. inshaa Allah, semuanya akan berjalan lancar. Allah maha Adil. maha Mengetahui dan maha Penyayang.
Allah akan bagi sesuai dengan usaha dan apa yg awak lakukan. Allah akan bagi ujian ikut kemampuan awak. Allah maha mengetahui segala masalah yang awak hadapi. Allah mnyayangi awak sbb tu dia bagi ujian untuk awak.

be strong.



sincerely,
myself.

















You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat