aku dan hati.

12:23 AM

tidakkah kau tahu hidup punya waktu
kasih tersia bukan itu ku mahu
andai kau membisu tentu akhirnya
perpisahan ini akan tetap terjadi


Just so you knowThis feeling's taking control of meAnd I can't help it

Ku akui sungguh beratnya

Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik

Manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
Sepi walaupun bila bersama
Dekatkan pun tetapi berjauh hati
Manakah kita bila sering bertentangan
sahaja walaupun bibir cuba menyepi


Hakikat percaya tanya dengan jujur
Katakan saja jangan kau sembunyikan
Bila diriku tak lagi di hati
Kenanglah aku pernah singgah di hatimu
Mesti sekadar mengukir hatimu


And I don't know how to be fine when I'm not

Cause I don't know how to make a feeling stop

Sepi hatiku galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau


You could be my unintended

Choice to live my life extended
You could be the one I’ll always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one I’ll always love

Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mahu lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

What day is it? And in what month?This clock never seemed so alive

I can't keep up and I can't back down
I've been losing so much time


I will break these chains that bind me, happiness will find me
leave the past behind me, today my life begins,a whole new world is waiting 
It's mine for the taking,I know I can make it, today my life begins


yeahh, happiness will find me.







You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat