Tergamaknya engkau wahai hati

11:03 PM






Setiap hari Allah taala memandang ke dalam hatimu lalu ia berfirman: 

"Kenapa engkau HANYA memberikan perhatian kepada SELAIN daripadaKu, sedangkan engkau DIKELILINGI dengan EHSANKu. Apakah engkau sebenarnya tuli dan tidak dapat mendengar lagi".


Allah. my tears falling down when i read this words. 


betapa kejamnya aku Ya Allah. Hati ini sibuk mempertahankan cinta manusia tanpa cuba untuk mencintaiMu dengan lebih mendalam. Aku seolah olah menzalimi diri aku sendiri.


bimbinglah ak Ya Allah untuk terus kembali ke jalanMu. Bantulah aku. Kuatkanlah hatiku. 


InshaAllah, ilmu penulisan ini akan ku teruskan untuk membawa aku dekat padaMu. 



p/s : Sesungguhnya permulaan ini bukanlah mudah.





You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat